Wstęp

Filozofia działania Grupy Tiens – w trosce o zdrowie ludzkości

Każdego dnia, w ponad 190 krajach na całym świecie, przeszło 30 milionów rodzin czerpie satysfakcje ze stosowania naturalnych, zdrowych produktów znanej i uznanej chińskiej firmy TIENS.

Szeroka gama suplementów diety inspirowana jest chińską medycyną naturalną, której historia liczy już ponad 5000 lat.

Misją tysięcy pracowników i Konsultantów jest promowanie pozytywnego, naturalnego i zdrowego stylu życia. W ich przesłaniu tkwi duch przedsiębiorczości, zdrowia, sukcesu współczucia i nadziei.

Zarówno liczne przedsiębiorstwa jak i miliony ludzi na całym świecie zainspirowanych tą wizją buduje silne, wartościowe więzi z TIENS. Do firm, które nawiązały strategiczną współpracę z TIENS należą np. Microsoft, Pfizer, IBM czy China Telecom.

Szeroka gama suplementów diety inspirowana jest chińską medycyną naturalną, której historia liczy już ponad 5000 lat.

Park Zdrowia TIENS

Kierowana wizją „Zdrowie dla wszystkich”, Grupa Tiens wyznaczyła sobie za cel rozbudowę Międzynarodowego Parku Zdrowia TIENS oraz Uniwersytetu, które zajmują powierzchnię 4,22 kilometra kwadratowego a koszt inwestycji to ponad 2 mld Euro.

Międzynarodowy Park Zdrowia TIENS jest miejscem wielofunkcyjnym. Na jego terenie znajdują się hotele, najnowocześniejsze działy Badań i Rozwoju, Produkcji, Badań Medycznych, Centrum Konferencyjne i Wystawowe i wiele innych.

Dziś, Grupa Tiens jest prężnie działającą organizacją, która kieruje się hasłem „Zdrowie dla wszystkich” i dąży do znalezienia się na liście 500 największych światowych przedsiębiorstw. Chce to osiągnąć poprzez rozbudowę sieci biznesowej i poprawy jakości usług.

Tiens industrial park

Historia TIENS – światowa marka zakorzeniona w oriencie

Grupa Tiens zawsze wyznawała filozofię służenia społeczeństwu poprzez poprawę jakości życia i aktywnie wspierała akcje dobroczynne. Jak dotąd, Grupa Tiens przekazała ponad 1,5 mld juanów na projekty charytatywne i społeczne.

W 1995 r., Li Jinyuan założył Grupę Tianjin Tianshi w Tianjin, w Chinach. W tym samym roku, firma podbiła rynki międzynarodowe, a swoją działalność rozwinęła w różnych branżach, m.in. biotechnologii, zdrowotnej,turystycznej, edukacyjnej, finansowej i nieruchomości.

Dla wsparcia rozwoju firmy Grupa Tiens utworzyła swoje oddziały w 110 krajach i nawiązała współpracę z wiodącymi przedsiębiorstwami na pozostałych rynkach. Obecnie Grupa Tiens posiada bardzo bogate portfolio, zawierające zróżnicowaną gamę prozdrowotnej żywności, sprzętu wellness oraz produktów kosmetycznych i urządzeń gospodarstwa domowego.

Marka TIENS

Już od początku swojego działania, Grupa Tiens chciała stworzyć własną markę. Dlatego został opracowany i wdrożony plan marketingowy, który ma wpłynąć na rozpoznawalność marki na całym świecie. Jej podstawowe wartości to:

INNOWACJA

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

WSPÓŁPRACA

Wprowadzono także nowy slogan marki: Harmonia, jedność, dobrobyt. Na temat strategii nowego wizerunku i marki można było usłyszeć podczas specjalnych konferencji promocyjnych w maju 2007 r.

 

Istota marki: Jeden świat, jedna rodzina

Wartości: Innowacja, odpowiedzialność, współpraca

Hasło marki: ”Together we share”

Back to Top